wii

Nu e det sommar igen i Brighton..regnet har dragit bort och det ar varmt igen. SKONT!

Har fatt mitt Visum till NZ idag, det gick med en himlans fart!

Annars hander det inte sa mkt hara, jag jobbar typ jamt o sparar pengar nu, bantar (jag har blivit sa javla tjock -vanta ska du fa se)och det suger ju fast bra nar man spar pengar, haha! Lagt av med att roka och skaffat mig ensandar laskig stav i armen!sa det kanske inte e sa konstigt att jag e fet!

Min chef har varit i las vegas och gift sig sa jag ska pa brollops party pa lordag..sant e kul (e peppad som fan pa ert brollop)...

den har bilden har steve gjort at mig ...ja assa ..han tycker jag ar en liten devil..naaahaaa, det ar jag val inte!

image108

vad hander pa On da?

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0