Sommarkänningar på min Ö

Jag har jobbat lite väl mycket nu, och nu har jag och Danne varit ensama hela veckan så jag har inte haft tid med vidare mycket till uppdateringar.
Men eftersom jag jobbar hela tiden så händer det inte så mycket. Jag har kommit på att jag börjat bli en tjockis, på riktigt jag ställde mej på vågen och höll fan på att ramla av för att jag var så tjock, näää men för att jag blev så jävla paff, jag har börjat motioner på mornarna, före frukost, går mellan 25-45 min och BRÄNNER fett.. Har också tagit en paus på godis, chips, pizza och annat skräp. Äter mer grönt och försöker tänka på min hälsa. Skulle behöva gå lite på gym å så också men det är ju så FÖRBANNAT tråkigt, det får bli nästa steg. När vi kommit på plats i vårat nya hem. Vi har nu skrivit under kontraktet och den 1 juni flyttar vi till ön, permanent.
Igår fick jag och Jonas våra förlovningsringar. Våra riktiga. I riktigt guld med gravyr i! SÅ vuxet! Dom är verkligen jättefina, du får se dom när du kommer hem.
Det har varit lite turbulent i humöret den senaste tiden. Mycket att tänka på kombinerat med mycket jobb och snabba affärer. Men nu är det över det värsta och vi ska hem hela nästa vecka. Jag ska dansa live till mitt förnuvarande bästa band "billie the vision and the dancers", städa ur lägenheten, säga hejdå till Falun så länge.
Kommer nog att sakna det lite. Framför allt lägenheten. Å att inte vara på plats när du är hemma...EGOiST...puss

Tänkte ge dej lite bilder från min nya fina kamera...N95an.
image91
Det här är mina vänner på ön. Lisa till vänster som jag kännt sen tidigare, Jonas kompis syrra, och till höger Amelie (ursäkta stavningen), som är Lisas klasskompis, Två godingar!

image93
Jag o Jonas hade en dag på stranden. Mys i vågskvalp, o massa stenkastning.

image94
Fina vyer!

image95
Mycket vackra stenar, att samla på eller kasta tillbaka till havet! Jonas hade en minikurs i hur man gör när man kastar, men det gick inte så bra...fick mest ont i armen.

image96
Det här är från igår kväll, vi grillade, drack lite öl och tittade på solen som försvann i havet! Mye vackert på en av de vackraste platserna innanför murarna, rackarbacken.

image97
Våran bästa grillplats ligger vid muren precis. Om du tittar noga ser du två pojkar på muren, vilka? Jo Martin och Jonas såklart..

image98
Matstund, Helga till vänster, Lisa i mitten och Sandra till höger...Gobitar

image99
Solstrålen Martin!

image100
Jonas gluppsar och pojen i bagrunden (martins systerson) vill börja lukta rök o reta mor tillvansinne!

Ja det var det för idag...
Som du vet saknar jag dej  och tycker att det ska bli fantastiskt att se dej!
Många kramar och mycket fnitter...E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0