Ohh fan..

Vad fasen hander med alla...

Nu har bade du och Bea gatt och blivit vuxna da o kopt lagenheter!

Men den va himlans fin hurru, jag ar glad for din skull. E lite sorgligt, ville ju att ni skulle bo i Falun. Skulle va sa mkt enklare nar jag kom hem da ju, men det ar ju lite val egoistiskt tankande forstass..jag ar jatte glad for eran skull..fast jag langtar mest till ert brollop..mooahaha..jag e fortfarande tarna va?

Vad gor Jonas pa gotland nuda?

Ikvall blir det kop av biljetter till Nya Zeeland..yiiihaa..berattar mer imorgon hur rutten blir..vart stoppet blir osv! Himlans spannande..kan inte vanta!=)
Jag kom ju pa att dom spelar in "the Hobbit" pa nya zeeland nu, sa jag ska jobba som EXTRA, dom behover ju inte minska ner mig i datorn for jag e ju anda lika liten och harig som en hobbit!!

image90

Neh nu slutar ju jag for tusan!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0