Mest segt hela tiden...

Det händer inte så mycket i livet just nu, även fast att det gör det...
Rogerchef är i Sthlm så jag o Danne och Thommy är ensamna i butiken, när katten är borta dansar råttorna på bordet....eller inte...
Vi kränger på jobbet, kommer hem å äter, tittar på tv, läser, sover...osv, osv...
Men samtidigt planerar vi boende. Jag var till banken idag och vi pratade lite lån, hon tyckte det lät positivt.
Men fan va jag ryser när jag funderar på att ha lån, jag tycker det är scary!

Samtidigt vore KALAS bra att få vårt eget krypin där vi kan bestämma själva hur vi vill ha det.. det som är synd med den lägenheten vi kollat på nu är att det är lite i minsta laget, den räcker ju får oss men ingen får plats för att sova över, mer än på soffan...hehe

A så så mycket än så kan jag tyvärr inte erbjuda idag!
KRAMÅPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0