Lite fina bilder!

Jonas rensade lite i bildarkivet, hittade en del alldeles förtjusande bilder, se o njut!

image73
Det här är i Rom förra sommaren, vi hade gått 1000 mil och vi var trötta, satte oss ner och tog en öl, det här blev resultatet! Underbart vackert!

image74
En av de fulaste bilderna som finns på mej, nr två är den från tackfesten som vi hade ute i svärdsjö, förfest hos bea och vita jag sitter bredvid Ida i B som just kommit hem från solsemester, så gör jag min fulaset grimars, kommer du ihåg den?? HAHAA
Men den här är inte så fin den heller...

image75
Du gör en förtjusande "tuff" grimars. Mínns du va mysigt vi hade.....

image76
Din bästa bild på mig o Jonas! Ett underbart par!

image77
Den här bilden är från förra sommaren, när vi varit på bilsemseter med familjen, alla var så jävla trötta på varandra, här hade vi precis tagit en öl och började göra grimarser på hur kul vi tyckte det var, det här var mitt bidrag...

image78
Nyår för 2 år sen, ser du MrBig där ner...hahahaha

image79
Också nyår, SÖTIS, å peri i bakgrunden

image80
Glad Julia och FULL Jonas! Heheheee..kolla hans lama smile..

image81
En annan riktig höjdare, vit som ingen annan!

Nu var det sluuut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0