Jolå så att...

Onsdag, mitt i flytten.
Jag sitter med en platspåse på huvvet. Ska bli brunett igen. Det blir nog fint. Om det inte blir det får du slinga det när du kommer hem.
Vi flyttar o flyttar o flyttar. Så jävla stökigt runt mej just nu. EN miljon kartonger, konstiga saker och skräp. Idag har vi städat köket, fyfan va tråkigt.
Imorgon kommer jonas farfar och vi ska lasta in allt i en bil. Köra ner till våran nya ö.
Känns lite konstigt. Men bra.
Var hemma hos Dajo min gamla arbetskamrat idag och fikade, han har precis fått en bäbis! Sjukt SÖT!

Ikväll ska jag o roddar o co gå på jonas klubb. mitt bästa band ska spela. Billie the vision and the dancers.
Dom är bäst. Ska dansa som en tok!
Vi har köpt en ny digitalkamera så du kommer få fantastiksa bilder från festen.

SAknar dej och vill snart se dej.
Föresten så har du o jag och steve blivit hembjudan till min far på midsommar, mina syskon kommer dit. Det blir mye bra musik, god mat, lek bad och allt annat...men bara om du vill..
Det blir ju inte som en fylla på dösberget...
Du kan väl klura på det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0