JÄVLA SKIT FAN I AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Jag blir fan helt jävla tokig nu alltså!
Jävla SKIT BAJS ANUS kunder! Dom tror att de äger hela jävla världen och får allt som dom vill! Skäller och håller på, JÄVLA IDIOTER!
Ingen verkar gå min väg idag, inte vad det gäller sociala relatioen i alla fall! ALLA är arga på mej! Va har JAG gjort! Jag tänker inte äta upp deras skit! FYFAN AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan inte du komma hem och vara min kompis så jag får snacka lite skit om alla jävla dårar. Jag är trött på att inte ha nån bästa vän som jag får prata om vad JAG vill nu, utan att nån har massa konstiga grimarser att leverera, för att det inte är OK att tycka så!!!
DRA ÅT HELVETTE ALLA SURA JÄVLAR!!!!!!!!! JAG TÄNKER INTE SLÄPA RUNT PÅ ERAN BAJS, USCH USCH USCH!

Tack för att du lyssnade...
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0