Ojojoj

Jävlar i min lilla låda...hinner ingenting numer.
Jag har som sagt hela dagarna fylda av JOBB!
Jag har sanerat Teliabutiken. Helt sjukt mye att ta reda på, dom är inte direkt världens mest städande människorna.
På morrnarna motionerar jag. Går upp extra tidigt. Går till jobbet. Försöker hålla nån typ av socialkontakt med mina vänner. Men det går inte. Jag får sjukt ont i fötterna o vill helst vara i vilande läge när jag kommer hem.
Det värsta är att idag måste jag fixa allt jag inte har gjort. Diska, vattna blommor, bära ner kartonger i källaren...suck
Men sånt ä live..

SÅ jävla härligt att vi ska ses nästa vecka. Helt underbart att få en veckas semester!!

Vi ses snart...puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0