Jag har en busy dag!

Elin, det har varit svart att ta mig tiden idag. Mandags seg och tok for mkt att gora pa jobbet. Jag har sjuka ackliga blasor i munnen som jag inte kan sluta pilla pa med mina lortiga hander. helgen va fin, jobbade som sagt Lordags lite extra, va ut pa lyxig restaurang med Steve pa kvallen och va packad efter foratten. Gick ut pa coctailbar efterat och drack fin drinkar, slutade vid pubben dar victor var. Gick hem och drack lite vin (guuud villken bra ide alldeles for sent), sommnade. vakande med en liten bakfylla, sen grillade vi pa altanen och jag gjorde en himmlans fiffig potatissallad. Sen gick vi pa restauramg igen och at musslor, mumsigt varre!

Sa har kul ar det att vara bakfull...hall i dej elin...

image35


For ett tag sedan va vi pa Chav fest (Chavs som jag har pratat tidigare om du vet), det va en himmla trevlig tillstallning dar da alla skulle kla ut sig till Chav. Sen bjods det pa cocain (i form av mjol som man skulle stoppa under nasan, sa det sag ut som att vi knarkade, for det gor vi ju inte pa riktigt), sen var det bara att bli tatuerad som en Chav och satta pa sig fula stora tackiga smycken.. sprit fanns det mkt av och hej villket halligang det va...

sa har kul tycker Simon det ar att vara en tuff Chav tjej...

image36

och sa har tuff va jag..Nicky ar en Chav tjej pa 19 ar som roker fast hon ar med barn(hon e jamt med barn for da far man en lagenhet och barnbidrag) och dricker sprit och lyssnar pa bara tecno musik i hennes killes jatte tuffa svarta bil (nar han e hemma fran fangelset)..hon brukar knarka ocksa nar hon har fatt in lite extra pengar ifran staten (typ fott en ny unge)...Nicky e en javligt fin tjej!

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0