Jag bor i ett land kallat England...

Jag bor i ett land kallat England. I England gillar man fotboll och öl...pints med öl, knark och clubbar och lite mer fotboll. Jag gillar England for att av nagon anledning ar alla ratt onormalt inte snygga eller sa ar folk i sverige bara javligt snygga, men svenskar ar snygga och bara allmant javligt trakiga-alla ser lika dana ut. I sverige finns det fack med manniskor..och sa placerar man sig sjalv i ett fack..sen ser man ut och gor som alla andra gor i det facket. I england finns det nagra fack..tre fack..chaves(sveriges motsvarighet till kickers skulle jag nog saga),popsnoren(alla vet hur ett javla popsnore ser ut) sen har vi Colleen McLoughlin facket(Colleen ar Engelska fotbolls spelaren Wayne Rooneys flickvan som hela england alskar)! Sen ser alla ut som man vill..oftast javligt fula..men javligt roliga! 
Hur manga fack finns det i Sverige Elin? De tva riktigt stora facken i Sverige ar ... Popsnoren (det tar over varlden ..javla popsnoren)och yomutherfucker facket (i det facket inkluderas alla "tuffa" stilar som krigar mot popsnorerna..hiphop,alla board grupper,DJ;s osv..)..Bada de har grupperna har tva gemensamma faktorer..Sjukt Tuffa manniskor med Sjukare attitydsproblem...jatte kul verkligen, om man inte ar ratt ar man inte vard! 

Jag gillar England for man kan faktis halsa pa nagon som man bara har traffat en gang, man behover inte skamma livet ur sig ett ar efterat nar man va fullast pa festen och stotte pa "fel" kille, jag gillar england for det har 24 timmars clubbar(sa festen inte tar slut precis nar man kommit), jag gillar england for man ar inte alkolist om man tar en ol pa sondag eftermiddag pa pubben, jag gillar england for det alskar pub quiz, jag gillar england for det ar sa avslappnat och inga masten och regler...

Jag gillar england for detta ar fullt normalt....
image7

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0