Det ar Lordag och jag jobbar..

Men sa var det Lordag och jag jobbar pa mitt trakiga javla kontors jobb..15 pund i timmen dock pa lordagar (det sitter fint i plankan), jag har ju oppnat ett fint sparkonto dar jag enligt planerna ska lagga undan 300 pund i manaden, det blir 1500 pund om 5 manader da jag och Steve har planerat att dra ifran Europa- och sa ska jag skaffa ett till jobb nu, servitris pa stranden mkt fiffigt! 

Detta ar mitt helfestliga jobb, ser mest ut som en strand satt cruise ship  
                                 

Igar kopte jag biljetter hem te Sverige Elin, sa nu kommer ju da jag den 15 juni och Steve kommer den 18 Juni och sen aker vi tebaks den 25 juni. Sa om du ar hemma i Falun sa tankte jag att vi ska ta en road trip den 18 Juni ner te Arlanda och hamta den forvirrande engelskmannen i Sverige. Han landar typ 10 pa kvallen sa da kan vi ju ha en hel dag pa vagarna...sa vi kan pumpa Brittan och roka cigaretter i smyg...

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0