apropå hata jobb...

Jag säger ju att england inte är nåt att ha, du ska flytta hem och få ett svenskt jobb, förvandla steve till en riktig karlakarl med råg i ryggen, sen ska ni köpa ett fint hus där du kan ha dina hästar och hundar och dit du kan bjuda mej på lyxiga middagar och galna efterfester med alla superkända människor som vi känner...

Du fattar  väl varför jag har flytt fastlandet, det finns ju inget där att hänga i julgranen. Ön däremot är lyxig o full av bimbos, åtminstone på sommaren när alla båstad/åre/stureplans-supare kommer hit! HAHAHAAa- det du pullet..

jag funderade på midsommar, jag har verkligen idétorka o skulle behöva ta ett snack med dej...vart, hur, vilka...hjälp mej... du är ju så bra på allt sånt där..KOM HEM!

varför kirrar du inte ett annat jobb förresten, bor du lyxigt nu eller? skicka över lite bilder..
pussar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0